Een persoon die aan een tafel zit achter een laptop en online een bestelling plaatst

1. Kies je glazen

Bestel op onze webshop de brillenglazen die je nodig hebt. Je kan kiezen tussen verschillende types en afwerkingen.

Ken je jouw brilsterkte? Je kan jouw correctie aan ons doorgeven tijdens het bestelproces.

Wil je jouw correctie behouden? We achterhalen je correctie aan de hand van je huidige glazen.  

Heb je een oogmeting nodig? Je bent welkom voor een oogmeting bij één van onze partner opticiens. Meer info

2. Bezorg ons je bril

Tijdens het bestelproces kan je kiezen hoe je ons je bril wilt bezorgen.

Stuur ons je montuur per post

Je ontvangt per mail een verzendetiket. Kleef dit op je pakje en breng het binnen bij een postkantoor in de buurt.  

Kom naar één van onze winkels
Liever fysiek contact? Je kunt je montuur afleveren en ophalen bij één van onze partner-opticiens.

Kan je jouw bril niet missen? We kunnen je nieuwe glazen in je montuur plaatsen terwijl je wacht. Meer info

Vrouw die aan een tafel zit en een pakje klaarmaakt voor verzending
opticien die brillenglas in bril monteert

3. Wij gaan aan de slag

Voor je nieuwe glazen gebruiken we alleen premium kwaliteit van Belgische makelij. Onze ervaren opticiens slijpen en monteren de glazen zodat ze perfect in je favoriete montuur passen. Jouw geliefkoosde look, met haarscherp zicht.

4. Zie weer scherp

Ontvang je bril thuis
Zodra je glazen geplaatst zijn, sturen we jouw bril terug naar je op. Binnen  5-8 werkdagen ontvang je het pakje per post.

Kom je bril ophalen
Heb je jouw bril afgeleverd bij één van onze partner-opticiens? Dan krijg je een seintje zodra hij weer beschikbaar is voor afhaling.

Heb je een afdruk van de vorm van je glazen laten maken? Dan gebeurt de montage ter plaatse zodat je jouw bril direct weer mee naar huis kunt nemen. Meer info

Close up van vrouw die tevreden is met haar nieuwe bril

100% Tevredenheidsgarantie

We beloven je dat je tevreden bent. In het onwaarschijnlijke
geval dat je dat niet bent, betalen wij je terug.

Meer weten

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost een oogmeting?

Een oogmeting kost €20 en is in de winkel af te rekenen. Tijdens het bestelproces kan je een partner-opticien in jouw buurt selecteren. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, werken we enkel op afspraak. Na het afronden van je bestelling kan je jouw afspraak via mail, telefonisch of via het reservatiesysteem boeken.

Ik kan mijn bril niet missen, wat nu?

Heb je geen reservebril of contactlenzen en kun je je bril niet missen? Geen zorgen. Bestel je glazen online en kom langs bij een van onze partner-opticiens. Met een speciaal apparaat, een 'tracer' maken zij een afdruk van je bril die de exacte vorm van jouw glazen vastlegt. Op basis van deze afdruk kunnen we dan jouw nieuwe glazen in de precies dezelfde vorm slijpen. Zodra je nieuwe brillenglazen klaar zijn (binnen 5-8 werkdagen), krijg je van ons een seintje om langs te komen. Onze opticien plaatst de glazen dan in je bril terwijl je wacht, zodat je hem direct weer mee naar huis kunt nemen.

Kan ik mijn bril in een winkel afgeven?

Ja. Je kan je montuur afleveren en ophalen bij één van onze partners, waardoor je het niet per post hoeft te versturen. Bestel je glazen online en kies als verzendmethode ‘afgeven bij servicepunt’ zodat je langs kunt gaan bij een partner-opticien in de buurt. Je hebt hiervoor geen afspraak nodig.

Oogmeting nodig?

Onze opticiens staan voor jou klaar! Contacteer ons telefonisch of per mail of vind een opticien in jouw buurt.

Blijf op de hoogte

Ontvang als eerste ons laatste nieuws en straffe promoties.